SÖNDAGSBILDEN | 47



Även om söndagar för med sig en smula ångest över att helgen radan är över älskar jag dem. Söndagslunket. När vi tar sovmorgon, långfrukost, veckohandlar och oftast bara planerar in lugna aktiviteter som promenader, brunch, långkok och fika. Det enda negativa är väl kanske att jag, åtminstone de senaste fem söndagarna, har haft huvudvärk. Migrän. Som ett brev på posten. Ibland är den hanterbar, ibland inte men idag har jag mått rätt bra.


Nu till söndagsbilden! Jag har sneglat på linnelakan ett bra tag men känt mig skeptisk till dem för att det känns lite för grovt att sova i. När Weronica tipsade om att de var på extrapris för ett par veckor sedan bestämde vi oss ändå för att prova och de senaste nätterna har vi sovit bland dessa gråa lakan. Jag älskar färgen och tyngden i dem och sambon är överförtjust, dock är de en aning sträva för min smak men jag har börjat vänja mig och jag gillar dem mer och mer. Har ni linnelakan? 



FIN SÖNDAG!

Etiketter: , ,